اخبار تکنولوژی 13

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 13

معرفی تکنولوژی

چرا حجم اینترنت زود تمام می‌شود؟


گروه فناوری الف،    3980331029۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اگرچه کم‌فروشی بسته‌های اینترنتی توسط برخی از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنتی به اثبات رسیده، اما دلایل مختلفی نیز وجود دارد که ممکن است به زود تمام شدن بسته‌های اینترنتی کاربران منجر شود.

چرا حجم اینترنت زود تمام می‌شود؟

به گزارش ایسنا، یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران بسته‌های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم اینترنت دریافتی نسبت به حجم خریداری‌شده است. درواقع کم‌فروشی اینترنت یکی از مسائلی است که کاربران شرکت‌های اینترنتی همواره گوشه ذهن خود دارند و پیش می‌آید که نگران کم‌فروشی در حجم یا سرعت کمتر از سرعت اسمی خریداری شده باشند. با وجود این، دلایل زیادی هم وجود دارد که ممکن است به اتمام حجم بسته‌های اینترنتی زودتر از چیزی که کاربران تصور می‌کنند، منجر شود.

زمانی گفته می‌شد آن‌هایی که می‌گویند کم‌فروشی صورت می‌گیرد، باید به این نکته توجه داشته باشند که در گذشته مشترکان چند عکس و یا مطلب مکتوب را دانلود می‌کردند و حجم اینترنت آن‌ها برای مدت بیش‌تری دوام می‌آورد اما اکنون همین که سه تا چهار فایل ویدئویی دانلود می‌شود، چند برابر فایل‌های عکس و مکتوب حجم مصرف می‌شود.

هم‌چنین دلایل متعددی برای تصور کم‌فروشی افراد عنوان می‌شد؛ از جمله این‌که در برخی موارد امنیت مودم وای‌فای مناسب نبوده و پسورد اینترنت توسط دیگران شناسایی شده و حجم اینترنت آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. مورد دیگر این‌که به‌روزرسانی نرم‌افزارها به صورت اتوماتیک و مدیریت نشده انجام می شود.

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت چیست؟

به‌روزرسانی و فعالیت خودکار نرم‌افزارهای نصب‌شده روی دستگاه‌های شما (گوشی، تبلت و…) در زمان اتصال به اینترنت، یکی از دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت است. در صورتی که برنامه‌های نصب‌شده روی دستگاه‌های خود را برای حالت به‌روزرسانی خودکار فعال کرده‌اید، حالت خودکار آن را لغو کنید تا بتوانید هر زمان که مایل بودید این فرآیند به‌روزرسانی را انجام دهید.

استفاده از نرم‌افزارهای مالتی‌مدیا (مانند اینستاگرام، تلگرام و …) هم یکی از مواردی است که حجم اینترنت زیادی می‌طلبد. به دلیل دانلود تصاویر و ویدئوهایی که حجم‌های بیش‌تری در مقایسه با فایل‌های نوشتاری دارند، استفاده از این نرم‌افزارها موجب بیش‌تر شدن استفاده از حجم اینترنت می‌شود.

هک شدن احتمالی مودم هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل زود تمام شدن اینترنت باشد. درواقع ممکن است مودم به هر روشی هک شده باشد و فردی که اقدام به این کار کرده، از حجم اینترنت شما مصرف کند و موجب زودتر تمام شدن حجم اینترنتتان شود. برای مقابله با این موضوع می‌توانید رمز مودم خود را تغییر دهید یا موضوع را با سرویس‌دهنده‌ی خود در میان بگذارید تا از ادامه‌ی مصرف اینترنتتان توسط شخص دیگر جلوگیری کنید.

خدمات اینترنت خود را آزمایش کنید

در عین حال، با توجه به اهمیت موضوع سنجش سرعت و کیفیت اینترنت پرسرعت، سامانه‌های ایجادشده توسط اپراتورها در بخش خدمات الکترونیک وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت متمرکز و سامان‌یافته آورده شده است. مشترکان به منظور سنجش سرعت و کیفیت می‌توانند اپراتور سرویس‌دهنده خود را در این بخش انتخاب و نسبت به سنجش پارامترهای سرویس خود اقدام کنند.

کاربران برای اطمینان از کیفیت و سرعت اینترنت خود می‌توانند بسته خریداری‌شده خود را راستی‌آزمایی کنند. آن‌ها برای آگاهی از کیفیت اینترنت خود می‌توانند به سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت اپراتورها که در رگولاتوری قرار داده شده مراجعه کنند و سرویس خود را بررسی کنند و از انطباق این شرایط با قرارداد خود مطمئن شوند.

مشترکان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده می‌توانند از طریق لینک‌های معرفی شده نسبت به سنجش شاخص‌های کیفیت سرویس دریافتی خود از قبیل latency، packet loss، سرعت دانلود و آپلود اقدام کرده و در صورت عدم تطبیق موارد فوق‌ با مقادیر مندرج در قرارداد سرویس نسبت به درج شکایت بر اساس کد رهگیری تخصیص‌یافته توسط سامانه اپراتور اقدام کنند.

منبع:

https://www.alef.ir/news/3980331029.html

طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار پسندیده می باشد. در این نوشته هدف داریم که در باره سایت های فروشگاهی توضیحات مختصری را ارائه بدهیم و انگیزه ها تمایز قایل شدن بین یک سایت معمولی و یک سایت فروشگاهی را توضیح دهیم.


 


طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی یک سایت فروشگاه بسته به قابلیت های آن خرج های متفاوت دارد . در اصل در کل پروژه های طراحی سایت معیار تخمین هزینه تعداد نفرساعت نیروئی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی وب سایت وقت میگذارند از همین رو هر چه فروشگاه اینترنتی تکنیکال تر و تخصصی تر باشد و احتیاج داشته باشد که به سامانه های مختلف وصل شود و گزارش ها گوناگون به مصرف کننده و مدیر بدهد، پرواضح است که شمار تن ساعت اکثریت برای طراحی بیچارگی دارد و برآیند اینکه خرج طراحی سایت فروشگاهی اغلب خواهد شد !


معذالک به چهره تفکیکی نونگار چند گروه مختلف برای طراحی سایت فروشگاهی دسته بندی کرده که در تعرفه های طراحی سایت قابل ملاحضه است .


 


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر پیمان داد

در یک سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات و کالاهای خویش را به صورت منظم و تقسیم بندی شده و در جداول و فهرست های پسندیده قرار دیتا و برای فروش یا ارائه آنها تلاش کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب با دیدن مشتریان ساده و بسیار زیبا و جذاب باشد و این امکان را داشته باشد که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید به گونه ای باشد که تبادل به راحتی صورت پذیرد و در کمترین زمان ممکن عملیات داد و ستد اتمام شود.


 


سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است

سایت های فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی تکاپو دارد پسندیده است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته لغایت کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را اشاعه دهند. نکته جالبی که چه بسا در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در پیش درآمد اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با اشاعه سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و الان از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند.


 


طراحی سایت فروشگاهی

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست

ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و گونه ها است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می تاب در سایت یافت می دهد. از تفاوت های سایر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها شیوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. روش مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بسهولت بتوان دگرگونی ها را در آنها اعمال کرد زیرا شدنی است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار ناچار به اعمال تغییراتی در بها ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت مانع نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود.


 


معرفی و امکان مقایسه محصولات

از دیگر جذابیت هایی که سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات مختلفی است که بر حسب دربایستن صاحب سایت در آن گنجانده می شود. این امکانات نظیر امکان مقایسه اجناس و خدمات، نقد و بررسی، فروش های گزیده تر روزانه و تخفیف هایی جهت مناسبت ها و گارانتی و اخذ نظرات خریداران در مورد کالاها می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.


 


طراحی تارنما فروشگاه اینترنتی

در کمر بستن داشتن آمارهای کامل و تفکیک شده

سایت های فروشگاهی مزیت های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند. یگانه از مهم ترین مزیت ها امکان آمارگیری جامع و جداسازی شده از تقسیم های مختلف سایت و سپریدن کلیه محاسبات همانند درآمد و فروش و مهار موجودی انبارها در بازده های زمانی مختلف و وانگهی تحلیل کالاهای باره علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات است که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را جهت بهبود کسب و کار در پسندیدن مدیران سایت ها پیمان می دهد.


در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را دلخواه قرار داد که باعث بهتر شدن این سایت ها می شوند. از جمله مهمترین این موارد می تاب به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره کرد.


 


طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی سازگاری با گونه ها تبلت ها و تلفن های همراه

طراحی سایت فروشگاهی با در عقیده گرفتن سازگاری آن با گونه ها گوشی ها و تبلت های هوشمند (طراحی سایت پیامد گرا) یگانه از بدیهیاتی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. اهمیت رعایت این باره در این است که امروزه کم و بیش به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از راه تلفن های به اتفاق هوشمند و تبلت ها چهره می پذیرد. و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت برپایی می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دید و یا خرید کند. همچنین رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد.


 


استفاده از نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی

طبیعتاً یگانه از اصول بنیادی که مایه می شود مدیران متقاضی سایت های فروشگاهی و همچنین بازدید کنندگان نگرانی داشته باشند جلب اعتماد در فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی است. از مهمترین راهکارهای حل این جستار دریافت مظهر اعتماد الکترونیک است که یک نشان دیجیتالی بوده از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی اعطا می شود که اصول کلی مشخص شده بدست این وزارتخانه را رعایت کرده باشند. با توجه به اهمیت این مظهر بنا به درخواست مشتری سایت های طراحی شده بدست کمپانی طراحی سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به مانند ایجاد نمودن فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. طراحی سایت فروشگاه می بایست به مانندن چیدمان قفسه های فروشگاه و قرارگیری محصولات پر اهمیت باشد. کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده می نمایند بعد از برگزیدن محصولات و قرارگیری در سبد خرید چهره حسابی به هدف پرداخت برای کاربر فراهم می آید و به درگاه پرداخت ایننترنتی هدایت می شود. همگی مراحل فروشگاه اینترنتی به همانند فروشگاه فیزیکی می باشد.


امنیت در بستر فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنای تجارت اینترنتی می باشد. با گسترش اینترنت و دسترسی پذیری اسان آن، ورود به کسب وکار اینترنتی و توجه به اهمیت آن غیرقابل انکار شده است. به کارگیری درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و رمزگذاری و همگی موارد امنیتی در بستر طراحی سایت فروشگاهی می بایست لحاظ شود. به کارگیری پروتکل های امنیتی به هدف برقراری امنیت برای اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اینترنتی الزامی می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

نکات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به مانند چیدمان گنجه های یک فروشگاه می باشد. چگونه محصولات وخدمات خود را به بهترین نحو برای کاربران به نمایش بگذاریم. استفاده از کاتالوگ و نماهای گرافیکی قشنگ از محصولات، بیان خصیصه های محصولات، قیمت و حتی سنجش ای با سایر محصولات همانند بسیار کارآمد خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی فروشنده وجود ندارد لغایت خریدار را راهبری نماید فلذا همگی اطلااعات لازمه را در بستر طراحی سایت فروشگاهی لحاظ نمایید.


هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه ها متناسب با نیاز و خواسته مشتری متغیر است و نمی توان قیمت واحد و مشخصی را برای تارنما های فروشگاهی در نظر گرفت ، ولی شروع بها تارنما های فروشگاهی با پنل مدیریت معمولی از 7 میلیون تومان می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی را دارد؟

اگر تارنما های فروشگاهی از همان آغاز کار سئو بیس باشند و بدون محدودیت طراحی سایت شوند می توانند دارای امکانات زیاد زیادی باشند که این امکانات به رشد و پیشرفت هرچه سریع تر وب سایت کمک های فراوانی می کند گرد از مهم ترین امکانات قابل ارائه در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو بودن آن است، وب سایتی که ریسپانسیو باشد قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش های حقیر و کبیر را دارا می باشد.

آیا وضعیت پیاده سازی طراحی سایت فروشگاهی در کامیابی آن تاثیرگذار خواهد بود؟

جواب سوال بله است ما از یک تارنما علاوه بر زیبایی گرافیکی چشمداشت قابلیت دسترسی راحت را نیز داریم. تارنما اگر به صورت بنیادین پیاده سازی شده باشد و همه ی تکنیک ها در آن رعایت شده باشد در جذب مشتری و مخاطبان اغلب کمک بسیاری می کند فلذا توجه داشته باشید که فقط زیبایی گرافیکی سنجه مقایسه یک وب سایت نیست.

گوگل موتور جستجوی صوتی کودکان می‌سازد


گروه فناوری الف،    3980501055

حق امتیازی جدید نشان می دهد گوگل قصد دارد یک موتور جستجوی اینترنتی برای کودکان نوپا ابداع کند که با دستور صوتی فعال می شود.

گوگل موتور جستجوی صوتی کودکان می‌سازد

به گزارش مهر به نقل از ایونینگ استاندارد، گوگل احتمالاً مشغول ابداع یک موتور جستجوی اینترنتی برای کودکان نوپا است که با صوت فعال می‌شود. این شرکت بزرگ فناوری در اروپا حق امتیاز اختراعی به نام «تجربه بازی گونه جستجوی صوتی برای کودکان» ( Gamifying Voice Search Experience for Children) را ثبت کرده است.

این حق امتیاز در حقیقت برای کودکانی ابداع می‌شود که هنوز به مهدکودک می‌روند. در حال حاضر دستیار صوتی گوگل روی موبایل، تبلت و بلندگوهای هوشمند نصب می‌شود و اجازه می‌دهد بازی‌های رایانه‌ای مختلفی مانندSimon Says با کمک آن فعال می‌شوند.

کارشناسان آموزشی هشدار داده‌اند چنین روش‌هایی کودکان را به خود جذب می‌کند و سبب می‌شود آنها به گجت ها وابسته شوند.

اما گوگل معتقد است یک دستیار دیجیتال به توسعه مغز کودکان کمک می‌کند. این دستیار سوالاتی علمی از کودکان می پرسد و در تعطیلات آنها را سرگرم می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند هدفش شناسایی، ایجاد و ارائه محتوایی مناسب برای کودکان است. طبق این حق امتیاز کودکان می‌توانند با ضربه روی حباب‌های رنگی که در نمایشگر دستگاه‌ها ظاهر می‌شود، جستجوی صوتی را فعال کنند و سپس با به زبان آوردن واژه مورد نظرخود درباره آن اطلاعاتی به دست آورند. این حباب‌ها به کودک نشان می‌دهد دستگاه به آنها گوش می‌کند.

طبق اسناد این حق امتیاز به طور مثال هنگامیکه کودک واژه «زرافه» را به زبان می‌آورد تصاویر و ویدئوهایی از آن روی نمایشگر ظاهر می‌شود.

در این روند از دستیار صوتی گوگل استفاده می‌شود. این دستیار به افراد اجازه می‌دهد با کمک دستور صوتی به دستگاه‌هایشان جستجوهایی انجام دهند.

البته کارشناسان هشدار داده‌اند چنین ابزاری خطری برای حفظ حریم شخصی کودکان به حساب می‌آید. به هرحال این حق امتیاز در حالی منتشر شده که چند هفته قبل مشخص شد کارمندان گوگل به برخی کلیپ‌های صوتی ثبت شده کاربران دسترسی دارند.

منبع: 

https://www.alef.ir/news/3980501055.html

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون


گروه فناوری الف،    3980503093

به تازگی فهرستی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران آیفون منتشر شده که نشان‌دهنده میزان محبوبیت آنهاست.

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون

به گزارش ایسنا، جدیدترین گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر به مروری از برترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران گوشی‌های آیفون پرداخته است.

در این گزارش ، کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون به ترتیب بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده خود را ذکر کرده‌اند تا دیگر کاربران بدانند در صورت نیاز کدام برنامه‌ها را در پلت‌فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل دانلود و نصب کنند.

ویز ( Waze)

ویز یک اپلیکیشن بر مبنای سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS) است که از سیستم ناوبری گام‌به‌گام استفاده می‌کند. اپلیکیشن ویز مسیر را از مبدأ تا مقصد و همچنین نقاط پرترافیک و بسته شدن جاده‌ها لحظه به لحظه به کاربران اطلاع می‌دهد.

این نرم‌افزار توسط یک استارت‌آپ به نام ویز ایجاد شد و گوگل در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۳ آن را به قیمت ۱٫۰۳ میلیارد دلار خریداری کرد.

توییتر (Twitter )

شبکه اجتماعی توییتر که بدون شک یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، جایگاه دوم استفاده کاربران آیفون را به خود اختصاص داده است.

اینستاگرام (Instagram )

اینستاگرام نیز به عنوان یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی در جهان ، توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون را به سمت و سوی خود جلب کند.

اسلک (Slack )

اسلک که از سوی شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است، به منظور تبادل و ارتباط هرچه سریعتر و بهتر کارمندان در محیط های کاری و اداری طراحی شده و در میان کاربران آیفون نیز موفق شده است مقام چهارم فهرست پرکاربردترین اپلیکیشن را به خود اختصاص دهد.

ریمایندر ( Reminder)

این اپلیکیشن نیز به منظور یادآوری اتفاقات و کار و فعالیت‌های مهم و موردنظر کاربران در گوشی‌های آیفون طراحی و توسعه داده شده است.

گوگل مپس (Google Maps )

گوگل مپس نیز به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن های ناوبری مبتنی بر موقعیت‌یاب جهانی ، با اختلاف زیادی از برنامه ویز (waze ) ، در رتبه ششم این فهرست و رده‌بندی جای گرفته است.

نوت (Notes )

کاربران گوشی‌های هوشمند همواره برای یادداشت کردن ایده‌های جاری در ذهن خود و یا هر متن و نوشته دیگری که می‌خواهند ذخیره‌سازی کنند، از برنامه‌های تحت عنوان Notes استفاده می‌کنند.

اسپلیت وایز ( SplitWise)

این برنامه نیز به منظور مدیریت و نظارت بر میزان دخل و خرج افراد ، مورد استقبال زیادی از سوی کاربران گوشی های آیفون قرار گرفته است .

اوبر (Uber )

اوبر به عنوان اپلیکیشن تاکسی‌یاب آنلاین که در بسیاری از کشورهای جهان در حوزه حمل و نقل اینترنتی فعالیت می‌کند، در جایگاه نهم جدول رده‌بندی کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه های مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار گرفته است.

اسپاتیفای (Spotify )‌

اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی  و رایگان شده است.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند.

منبع: 

https://www.alef.ir/news/3980503093.html

چگونه استوری های اینستاگرام را ناشناس ببینیم؟

مدت زمان زیادی از اولین آپدیت اینستاگرام نمی گذرد که در آن کمپانی کبیر اینستاگرام از قابلیتی جدید به اسم " Story" یاد کرد که کاربران بتوانند به راحتی تصاویر و ویدیوهایی که در طول روز ثبت و ضبط می کنند را با رفقا خود به اشتراک بگذارند.

از این رو اگر شما احد از کاربران اینستاگرام هستید، بی گمان می دانید زمانیکه شما استوری شخص یا اشخاصی را در این صفحه اجتماعی نگریستن می کنید، مالک استوری می تواند اسم شما را به عنوان یوزری که استوری اش را تماشا نموده است را متوجه شود. اما دائم اخ نداریم تا نام کاربری ما به عنوان یوزری که استوری شخص روبرو را نگریستن نموده است، دیده شود.


بدین معنا می خواهیم استوری دوستانمان را به صورت ناشناس مشاهده کنیم و هیچ اثری از اسم کاربری ما هستی نداشته باشد. ایا چنین ویژگی و قابلیتی شدنی است؟


در پیوسته این مطلب از دسته تکنولوژی نمور ما هدف داریم روشی ساده و کاربردی را به شما شناسایی کنیم که به کمک آن می توانید بصورت ناشناس استوری اشخاص دیگر را مشاهده نمایید. به اتفاق ما باشید.


چگونه استوری دوستانمان را بصورت مجهول الهویه تماشا کنیم؟

برای تماشا استوری سایرین بصورت ناشناس ما به شما " Chrome IG Story " را توصیه می نماییم که آغاز باید از این لینــــــک دانلود و نصب کنید. این افزونه از آن مرورگر کروم است که می توانید از درون مرورگر خویش از این افزونه بسیار مختصر حجم و ساده بهره‌گیری کنید.


مشاهده ناشناس استوری های اینستاگرام

اکستنشن " Chrome IG Story " برای مشاهده ناشناس استوری ها

توجه داشته باشید برای استفاده از این افزونه پیش درآمد باید از طریق این لینـــــــک وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس حساب کاربری خویش و پسورد حساب را وراد کنید الی Log in  شوید. اینک باید از منو تولبار مرورگر کروم خویش وارد اکستنشن " Chrome IG Story " شوید.


سپس در این مرحله می توانید بر روی تمام استوری هایی که رفقا شما به اشتراک گذاشته اند را تماشا کنید و بر روی آن کلیک نمایید و بصورت ناشناس استوری های را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم

استوری های اینستاگرام

چگونه می نا استوری های اینستاگرام را ناشناس دید؟

با این هستی در صورتی می توانید استوری را بصورت مجهول الهویه نگریستن کنید که حساب کاربری شخص مورد نظر قفل نبوده و در حالت Public یا عمومی پیمان داشته باشد.